zaterdag 8 april 2017

Stokjes en een vaste...


Het is al weer een tijd geleden dat ik met een haakwerk 
bezig was...
Want ben weer aan Appliqueren
maar ook het haken blijf ik leuk vinden...

Zag geen nieuw patroon wat ik zou willen maken
maar...


Zag wel weer een plaatje op Pinterest
en herinnerde mij een patroon
wat ik ooit wilde maken...
En nu is de tijd om eraan te beginnen...


De bollen over van eerdere projecten
passen precies qua kleur bij het quiltproject
en... al de kleurtjes in de huiskamer
met het huiskamer thema...


Het patroon is met heel dik garen...
en dat is stylecraft special DK niet
daarom...


haak ik met twee draden tegelijk...
en de dikste naald die ik heb 5 + een half...


Raad je nu wat ik aan het maken ben?

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. Nee ik kan het niet raden,aan de vorm denk ik aan een kusssen, vind de kleuren wel heel leuk.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren en mooi patroon. Ik heb geen pinterest, dus het lukt me niet om op je pagina te kijken (krijg een zwart scherm). Wordt het een kussen of vloerkleedje?

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!