woensdag 19 april 2017

Nog niet geraden???


Hebben jullie het nog niet geraden???
Dit is de achterkant...


Dit de voorkant...


Zo heb je vast een beter idee...


Dit is de binnenkant...


Nu zien jullie wat ik de eerste dagen 
aan het doen ben...

En als je het dan echt nog niet weet 
kijk dan naar...

http://www.ravelry.com

daar is van alles te vinden
ook een video en vertaling...

het is een gratis patroon van

Nadia Fuad
Dank u Nadia!

Omdat ik een koukluim ben...
heb ik de lengte aangepast

want ik hou van warm...
Want wat is het koud... brrr...
Kouder nu, dan met Kerst...
niet te geloven toch?!

Heerlijk warm als ze op schoot ligt...
Draadje in de naald...
draadje wegsteken en nog een keer
en dan knip...
volgende draad...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

1 opmerking:

  1. Ja, nu zie ik het wel. De kleuren had je niet beter kunnen kiezen.
    Fijn weekend, warme groet

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!