zaterdag 17 september 2016

De Carrousel gaat draaien...

 De Carousel CAL van Sue Pinner
is van start gegaan...
Het in het rond haken doet mij denken
aan de 
ouderwetse draaimolen...
Maar daarna houdt de associatie met
een carrousel op... 

De diameter van het geheel is 28 cm...
gehaakt op naald 4 en 4,5...
en nu maar hopen dat de volgende blokken
eraan gaan passen...


Natuurlijk ook deze keer
kies ik mijn eigen kleuren...
Deze keer wat ingetogener
 dan jullie van mij zijn gewend...

Een carrousel doet mij NIET aan vroeger denken...

Maar het spelen op de heide WEL...

Al de kleurvlakken die op het heide te zien zijn...
zijn dierbaar en voor altijd in mijn geheugen...

Dit haakwerk bestaat ook uit
 een patchwork van vlakken...
 Ieder vlak...
kan een heide herinnering
in kleur gaan krijgen...

De naam van deze CAL (crochet along)
haakdeken is ook Engels carousel 
maar krijgt voor mij de naam...

DE HEIDE CARROUSEL

Fijne dag,
groetjes van Marijke


1 opmerking:

  1. Hoe kom je toch aan de mooie pratronen? Het ziet er prachtig uit, worden het allemaal blokken die aan elkaar gezet moeten worden of komt er weer een rand omheen? Succes en we zien de vorderingen wel. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!