dinsdag 7 juni 2016

Waterlelievijver...

Ineens kreeg ik weer creatieve kriebels op handwerk gebied...
Kom na maanden echt uit een dip...
Zag dit ei en moest ineens aan mijzelf denken hihi!
Want ik zag een nieuwe CAL 
foto geleend van het www
Rechtsboven op mijn blog kan je de link vinden om
vanaf dinsdag na Pasen
8x het 2 wekelijkse haakpatroon te downloaden.
Het waterlelievijvertje wordt ongeveer 1.10 in het vierkant!
Had nog Stylecraft acryl liggen en daar heb ik bij 
YLA Lifestyle & Wol wat bijbesteld,
 Supersnelle levering en...
 Ja, erg fijn, alles op voorraad!
en bovendien heel prettig geprijsd!
Ik heb deze kleuren gekozen...
Grape
Raspberry
Fondant
Candyfloss
Teal
Petrol
Aster
Turquoise
Midnight
Lime
Meadow
Citron
Lemon
Cream
Wat een heerlijk winkeltje van kleuren is het hè?
Wens jullie fijne Paasdagen!

Lieve groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!