dinsdag 7 juni 2016

Stylecraft special DK regenboog aan kleuren...

Had een kleurenkaartje van 10 cm lange draadjes
maar...
Helaas dit voldeed niet...
Sommige kleuren van de Stylecraft Special DK
lopen zo mooi over in een volgende kleur
dat ik het verschil vooral 's avonds 
niet goed kon onderscheiden...
 Vroeger waren er kleurenkaarten waar meerdere draadjes
naast elkaar waren bevestigd dat wilde ik ook...
Daar heb ik het volgende op gevonden...
Had nog plastic bobbins waar je
borduurgaren opwind liggen...
En heb er wat bijgekocht want...
Als je een vriendin hebt die ook
het zelfde garen gebruikt...
ben ik zo brutaal geweest om draadjes
te bietsen en met het volgende resultaat!
Mooi hè?!
Om ze bij elkaar te houden heb ik ook een borduurdraadring
van zijn draaibare sluiten laten ontdoen...
en daarom kan ik nu aan twee kanten de bobbins erop rijgen.
Om het geheel nu toch te kunnen sluiten...
heb ik een stukje luchtslang van het aquarium gebruikt...

Iedereen die mij geholpen heeft om een keuze te maken
voor Frieda's flowers bedankt
JA FLEURIG KLEURRIJK 
worden mijn kleurtjes!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!