dinsdag 7 juni 2016

Randjes deken

 Ben toch begonnen met de randjesdeken...
kon het niet laten... de acryl lonkte naar mij...
Omdat ik deze deken veel langer wil hebben...
om een éénpersoons matras te bedekken...
heb ik nu al extra toeren
 spiegelbeeldig  toegevoegd...
Ook de noppenrand heb ik verandert 
meer noppen want ik had geen zin om
of voor iedere nop een andere draad 
aan- en af te hechten of
de draad ver mee te voeren
wat altijd het risico heeft van zichtbaar te blijven.
Nu voer ik de nopdraad makkelijk over
3 halve stokjes mee en hoef maar 
twee keer weg te steken...
ik weet een beetje lui....
maar anders zou ik deze rand weinig herhalen...
 Veel haakplezier!


groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!