dinsdag 7 juni 2016

Pacman...

Kon mij niet goed voorstellen of het nog afwezige middendeel
 bij de rand zou passen...
Heb niet de originele kleuren van de Stylecraft met wol
want ik ben allergisch voor wol
daarom gebruik ik de acryl Stylecraft...
Gisteren ben ik met de kleuren aan het combineren geweest...
had gedacht om meadow met lime te combineren...
nou... ik vond het niet mooi bij elkaar...
daarom bij de zeeman toch maar een bol olijfgroen
en toch ook maar een bol middenblauw meegenomen...
Daarmee heb ik nu de rand gemaakt...
Maar bleef twijfelen...
Ik heb een hekel aan olijfgroen...
En om nu al te stoppen om te wachten voor de bloemen vond 
ik niet zo goed idee...
Want als het eenmaal in de hoek ligt...
komt het er bij mij niet zo gauw meer uit... 
Dus een hap hap happertje Pacman-netje gemaakt,
Nee lieverd het moet een lelieblad voorstellen!
Ontworpen door 
Nu kan ik mij een beetje voorstellen hoe de waterlelies
met deze donkere achtergrond bij de rand komen te staan...
Wel donker maar dan springen ze er volgens mij wel goed uit!

fijne dag,
groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!