dinsdag 7 juni 2016

Mandala Madness

Ja, doe eens gek gooi je haar los...
Niet één project maar...
 aan de haak geslagen...
Ben toch overstag gegaan om toch mee te gaan doen met de Mandala Madness CAL
Eerst dacht ik... leuk maar vond het niet aantrekkelijk totdat...
ik de haaksels van Lola van het blog http://lolaishooked.blogspot.nl zag...
haar kleuren zoooo spetterend mooi!
Ja, pas toen werd ik verliefd... dank je Lola... want na dit eerste blok
ben ik helemaal om!

En voor de mensen die willen weten wat het wordt...
een grote ronde mandala deken...

Het is een ontwerp van 
daar kun je het geschreven patroon vinden
 ook vertaald in andere talen zoals Nederlands...
Wat ik ook leuk en handig vind is dat er stap voor stap 
video's zijn in de Engelse taal maar als je kijkt maakt
dat helemaal niet uit, vind ik...
het lijkt zelfs of je met iemand samen gezellig zit te haken...
Wat vooral leuk is...
je leert ook nog wat nieuws...
 Het haakwerk krijgt echt een 3 dimensionaal effect 
 Deze CAL crochet a long...
 is 17 maart al begonnen...
 Ik loop dus nu al giga achter... 
want er zijn al 5 patronen geweest...
maar ik heb geen haast...
Dit is het eerste deel...

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!