dinsdag 7 juni 2016

De bloemen van Frida

Dit is echt voor mij
een bloem van Frieda...
De derde bloem van de Frida's flowers is de
 Paradijsvogelbloem  of Strelitzia
door de helemaal uit mijn dak kleuren
die mij denken aan
haar schilderijen en Mexicaanse kleuren...
die haar volgens mij
energie en levensmoed gaven...
Mijn dochter had deze week deze tekst
op facebook gedeeld
die zowel voor haar als voor Frieda Kahlo
zo toepasselijk is...

Sterke vrouwen 
worden niet geboren...

maar gemaakt door de dingen
die ze meemaken...

SMLY.

Enne... Ja een paar meer gemaakt...
heb wel een idee hoe ik het in elkaar ga zetten
maar de plaatsbepaling laat ik nog even zitten...

fijne dag,
groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!