dinsdag 7 juni 2016

De Strelitzia de derde bloem van Frieda's Flowers

De eerste blokken van Frieda's Flowers
heb ik niet gemaakt...
maar wel van de tweede blokken meer...
De derde bloem van de Frida's flowers is de
 Paradijsvogelbloem  of Strelitzia 
erg leuk om te haken.
In vergelijking met de Mandala
heerlijk niet tellen
alleen haken...
Nou wil ik niet zeggen dat het perfect is...
maar ben tevreden...
met bloemen 
en
zonder bloemen...
De witte bloemen zijn de tweede bloemen van de CAL
van Frieda die Dahlia's moeten voorstellen...
Nu moet ik eerlijk zeggen Dahlia's
zijn voor mij niet wit...
maar meestal fel gekleurd...
Ook heb ik nog niet de Cosmea gemaakt
van het eerste patroon...
misschien later nog ergens toevoegen....

Kan nu deze gaan maken...
en/of
andere kleurcombinaties
gaan uitproberen...

fijne dag,
groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!