dinsdag 7 juni 2016

De derde ronde...

De Mandela groeit...
vond dat ze echt verandert met deze ronde...
en heerlijk dat ik een paar weken achterloop...
want dan kan ik ook 
zonder te wachten verder haken...
Nou ja, verder haken kan ik in ieder geval...
ben nu ook aan Frieda begonnen...
Nog een beetje saai van kleur...
moeten Dahlia's voorstellen...
Ik wacht maar op de echte bloemen...
waar ik mee wil knallen...
Voorlopig een paar halfjes gemaakt...
ondanks dat ik proeflapjes heb gehaakt...
die mooi van qua maat waren...
Heb ik nu dat het patroon kleiner uitvalt...
Ook heb ik een grotere naald geprobeerd
heel raar het word niet groter maar onregelmatiger...
 daarom nu maar... een extra vaste randje er omheen...
Het derde patroon waar ik aan haak is...
 de Persian tiles...
die werk ik in serie af...
dan kan ik zonder patroon lezen
verder haken
en is het een ontspannen werkje...

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!