dinsdag 7 juni 2016

Aandehaak geslagen...

 Als ik even tijd heb...
ben ik aan het haken...
Al de 3D waterlelies 
leliebladeren en het water
zijn gehaakt!
En alles aan elkaar
dat vind ik altijd het minst leuke
maar als je dan dat hebt gedaan
dan heb je ook wat!
 Wat ik ook nog over had van het vorige ontwerp...
waren de golfranden...
2 ervan kan ik niet meer gebruiken...
Maar de grootste...
Past precies...
Ik ga dus nog wel even door met haken...
Willen jullie meer weten van de patronen
die ik heb gebruikt...
kijk dan even bij de labels en scroll 
dan even naar beneden 
dan kom je het vast tegen!

Fijn Paasweekend,
groetjes van Marijke

P.S. heb ook weer een nieuw blogje op
vind het leuk als jullie daar gaan kijken,


Alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!